مراکز خرید معروف دبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مراکز خرید معروف دبی

 مرکز خرید مال امارات در دبی که در دو طبقه بنا شده است علاوه بر مغازه های متنوع دارای امکانات تفریحی بسیاری می باشد . از  مهمترین و برجسته ترین مشخصات آن پیست اسکی سرپوشیده آن است .فضایی که خریداران در تور دبی آبان 94 می توانند وسایل خود را کنار گذاشته و با چوب اسکی ، لوژ ، اسنوبرد تفریح نمایند .از دیگر تفریحات آن یک پارک سرپوشیده با ترن هوایی ، بازیهای ودیویی ، شبیه ساز سواری ، آمفی تاتر ، مرکز هنری وسالن سینما 14 پرده ای برای مسافران تور دبی است .این مرکز شامل 2 هتل ، 500 صندلی تاتر ،2 مسجد ،400 مرکز خرید و 70 رستوران است .معروف ترین مارک ها در این مرکز خرید به دور هم جمع شده اند که شامل : دبنهامز ، هاروی نیکول ، کارفو ، ویرجین،مگااستور Megastore ،زارا ، تامی ، پپ جین Pepe  ،H&M ، Guess ، دلچگابانا Dolce and Gabbana ، DKNY ،رالف لورن  Ralph Lauren ، بربری Burberry ،دینهام وهاروی نیکلز و ... است .ساعات کاری این بازار برای مسافران تور دبی ازشنبه تا سه شنبه ساعت 10 صبح تا 10 شب و  چهارشنبه تا جمعه از 10 صبح تا 12 شب می باشد.

 

 

مرکز خرید آوتلت مال مجموعه ای از  فروشگاه های معتبر دنیا است که بیش از 1200 نوع از مارکهای معروف و شناخته شده جهانی شامل انواع لباسها، کیف و کفش، عطر، جواهرات و زینت آلات، مبلمان و تزئینات منزل، موبایل و کامپیوتر، لوازم ورزشی و... را با تخفیفی خوب در تمام طول سال برای گردشگران تور دبی عرضه می‌کند. این مرکز به عنوان تنها مرکز خرید دبی با ارائه قابلیت تخفیف ویژه تمام مارک های معتبر دنیا شناخته شده است. از جمله این برند ها: مانگو، ماسیموداتی، دیزل، گس، اسپیریت، لیوایز، گپ،نایک، اسکیچرز، مکس، ورساچی، آرمانی و صدها برند دیگر است. همچنین این مجموعه شهربازی برای تفریح کودکان در تور دبی دارد.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید معروف دبی,مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , بهترین مراکز خرید دبی , مراکز خرید ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : شنبه 11 مهر 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی